AdvokatFyn a/s

Advokatsekretær / Sagsbehandler søges til AdvokatFyn a/s i Svendborg

Kunne du se dig selv i en udfordrende stilling med høj grad af selvstændighed og faglighed? Og ser du dig selv som ansvarsbevidst, engageret og serviceminded? Så er det dig, vi søger til vores stilling som advokatsekretær / sagsbehandler med ansvarsområdet “Inkasso” navnlig sager indenfor realkredit.

Du skal arbejde i vores afdeling i Svendborg, som består af otte advokater og 13 engagerede advokatsekretærer, hvoraf du skal indgå i et inkassoteam med to andre sekretærer. Du vil få sparring med de øvrige kollegaer og en grundig oplæring med mulighed for opstartsperiode med sidemandsoplæring.

 

Dine arbejdsopgaver:

Dine arbejdsopgaver vil bestå i behandling af inkassosager navnlig realkreditinkasso, tvangsauktioner, udsættelsessager, lejesager samt diverse sagsopgaver. Din arbejdsdag vil indeholde opgaver såsom korrespondance med realkreditinstitutter, banker, debitorer mv. Ved inkasso vil du arbejde med inddrivelse af restancer, telefoniske fogedretsmøder, administration, indgåelse af afdragsordning m.m. Du vil også arbejde med aspekter af tvangsauktioner i form af klargøring til auktion, udarbejdelse af opgørelser og dokumenter mv. I lejesager vil du arbejde med fremsendelse af påkrav, ophævelse til lejer, begæring til fogedretten om udsættelse mv. Derudover vil du som advokatsekretær / sagsbehandler håndtere øvrige administrative opgaver fx sagsoprettelse, diktat, og løbende ad hoc-opgaver.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med realkreditinkasso, tvangsauktioner og inkasso med en uddannelse som advokatsekretær. Uddannelsen er ikke et krav, da anden erfaring med sagsbehandling er relevant
  • Du trives i en spændende og varieret hverdag i et krydsfelt mellem selvstændige og administrative opgaver og skarpe deadlines
  • Du er struktureret, handlingsorienteret og kan yde vores klienter og dine kollegaer en optimal service selv i pressede situationer
  • Du er grundig og detaljeorienteret samt god til at samarbejde. Du trives i et travlt miljø og evner at holde fokus og husker opfølgning på deadlines, selvom du har flere bolde i luften på samme tid
  • Du har gode IT-færdigheder og behersker et godt skriftligt og mundtligt dansk. Derudover har du flair og forståelse for tal
  • Du er skarp til konfliktløsning og håndteringen af forskellige udfordringer

Vi forventer, at du har interesse i den juridiske verden eller er omstillingsparat, så du med energi, initiativ og ambitioner kan se dig selv som kommende specialist i juridisk sagsbehandling.

 

Ansøgning og kontakt:

Tiltrædelse hurtigst muligt. Hos AdvokatFyn a/s har vi forståelse for, at dit arbejdsliv og privatliv skal hænge sammen. Arbejdstiden for denne stilling er 30-37 timer, hvor der er plads til din personlige ønsker. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes ud fra din personlige profil.

Ansøgning og CV samt eventuelle relevante dokumenter sendes hurtigst muligt til advokat Julie Skaarup Bergstrøm, mail: jsb@advokatfyn.dk. Vi behandler ansøgning løbende, og derfor kan opslaget fjernes inden ansøgningsfristen den 18. december 2022. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 62 21 00 00.

 

Om AdvokatFyn a/s:

AdvokatFyn a/s er et af Sydfyns største advokatkontorer med 32 ansatte. Vi har tre afdelinger placeret i henholdsvis Svendborg, Ringe og på Ærø. Vi beskæftiger os med både privatret og erhvervsret.

Et godt arbejdsmiljø med humor og effektivitet er vigtigt for os. Samtidig med vi selvfølgelig er professionelle i forhold til vores klienter. Tavshedspligt og diskretion er en selvfølge.

Du kan læse mere om AdvokatFyn a/s på vores hjemmeside eller på Facebook og LinkedIn.